Патрульні Тернополя змагаються у конкурсі соціальних роликів
Для перемоги потрібні лайки під повідомленням у Фейсбуці.
У ролику - думки патрульних та кадри їхньої присяги і роботи. Це конкурсне відео другої групи учасників на кращий соціальний ролик Патрульної поліції України.
- У кожного із нас є мотивація, - зазначає патрульній поліції Тернополя Ірина Баган. – Кожен є частиною змін. Усім потрібно принести вклад в цю країну, якщо хочемо жити краще.
Конкурс відбувається в три тури. Участь беруть 14 міст. В першому та другому турі по 7 учасників. По три відео, що наберуть більшу кількість лайків, переходять до третього туру, де й визначиться три переможці.
Лайки зараховуються лише протягом 24 годин з моменту публікації кожного відео.
- Нам дуже важливо, щоб оцінювали відео саме громадяни, заради яких ми заприсягнулися "Служити і захищати! Жодної копійки бюджетних коштів ні на зйомку, ні на призи не витрачено, - додають організатори.
Оксана БУЧКО
Фото автора