Попит на часник активно зростає (Агроновини)
На початку травня свіжий часник вийшов на ринок Китаю у великих обсягах.
Саме тоді ринок вступив у нову фазу, що відзначається тенденцією до зростання. Є кілька причин такого розвитку подій.
По-перше, зростає обсяг пропозиції сушеного часнику. По-друге, ціна часнику була відносно високою з початку цього року, і ця тенденція зберігається. Експортна ціна на часник, призначений для Європи, щонайменше на 60% вища, ніж приблизно в той час минулого року, що є рекордним показником.
Джерело: agronews.ua
В Україні чимало продуктів харчування стали недоступними для населення
Більшість споживачів відзначають, що харчі стали надто дорогими, а чимало з них просто недоступні.
Але це не позбавляє покупців від шокового ефекту, який вони переживають під час чергових закупів. Цифри на цінниках останнім часом не робили карколомних стрибків
Проте більшість споживачів відзначають, що харчі стали надто дорогими, а чимало з них просто недоступні. У цьому переліку дедалі впевненіші позиції займають лінійки м’ясних і молочних виробів. І це попри те, що з початку року Хмельниччина звітує про зростання показників у галузі тваринництва.
Здавалося б, що більше м’яса та молока виробляється, то доступнішими для споживача вони мають бути. Але ні, навіть сезонного здешевлення молока поки що не помітно.
Статистика свідчить, що в області в усіх категоріях господарств утримується майже 230 тисяч голів великої рогатої худоби. Десь 124 тисячі у цій череді — корови.
Однозначно сказати багато це чи мало — важко. Якщо повернутись на пару десятиліть в історію, то це вкрай мало. Коли поглянути статистику останніх років, то показники зберігаються приблизно на одному рівні з невеликим коливанням.
І цього року поголів’я великої рогатої худоби збільшилось на 10,5 тисячі голів. Але корів у загальнообласному стаді додалося лише чотири сотні, що насправді зовсім небагато.
В утриманні свиней лідерство так само тримають домашні господарства. У сільських хлівах — 54 відсотки поголів’я. Але аж ніяк не всі відгодовують тварин для того, щоб продати м’ясо на ринку. Дуже часто його використовують лише для своєї родини. А відтак меншає пропозиція на базарах.
Місце, що вивільняється на торговельних прилавках, одразу намагаються зайняти сільгосппідприємства. За чотири місяці (порівняно з таким самим торішнім періодом) у сільгосппідприємствах реалізація свиней в живій вазі зросла на 42 відсотки. Але й цей виробник не відступає від високих цін на свій продукт.
Джерело: agronews.ua
Фото з відкритих джерел