Про нові сервіси інформують підприємців тернопільські податківці
Функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» - cabinet.sfs.gov.ua – розширили із 1 липня цього року для платників єдиного внеску.
Так, їм надають можливість підготувати, заповнити і надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.
- Нові функції кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування - І і ІІ група щодо подання звітності, відповідно до вимог чинного законодавства, - кажуть у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ДФС) у Тернопільській області.
Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники тепер мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:
- податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця і податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;
- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за формою №1-ДФ);
- звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- повідомлення про прийняття працівника на роботу.
За результатами обробки звітності, квитанції 1 і 2 розміщують у режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету, пояснили фахівці.
Фото автора
Довідка. Вхід до особистого кабінету можна здійснити за наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (http://acskidd.gov.ua/).