«Рахунки приносять, а послуг не надають»: на Валовій у Тернополі проблема з електропостачанням
Договір з управителем
Підприємці, які працюють на Валовій, 8 у центрі Тернополя не можуть викликати відповідні служби у разі відсутності електропостачання у приміщенні. Адже для цього потрібно мати договір від управителя, якого відповідне обслуговуюче підприємство не надало.
- Нам би просто мали надати копію від фірми «Будсервіс», - пояснює Катерина Кондратюк, яка орендує приміщення за цією адресою. - Проблема в тому, що вони принесли повідомлення з реквізитами для оплати, пояснили, що договір більше не підписується А коли дійшло до надання послуг, відмовились через відсутність договору, хоча підтвердили, що Валова, 8 на їхньому обслуговуванні. Жителі також не мають договорів. Тож рахунки приносять мені, договір підписують з жителями, а послуг не надають жодних. Світло вже є, по виклику жителів будинку прибули. Але коли це повториться, на виклик бізнесу, очевидно, знову не буде реакції.
Електропостачання на вул. Валовій не було у неділю, 6 лютого. Однак люди хвилюються, що таке може повторюватися, і вони будуть безсилі.
- Зі мною зв’язались з обслуговуючої компанії. Сказали, що потрібен додатковий договір, - додає Катерина Кондратюк. - Я зателефонувала в управління житлово-комунального господарства міськради. Там підтвердили, що вони підписали договір з «Будсервіс», і всі приміщення в однакових умовах. Про жодні додаткові угоди нічого не знають, нічим таке не передбачено.
Як пояснив голова правління ОСББ Сергій Лупак, якщо відбувся конкурс із вибору управителя і є переможець, він повинен усім вислати копію договору із структурою витрат на управління. Угоду підписує уповноважена особа органів місцевого самоврядування від власників/співвласників будинку.
Журналістка «Терену» також намагалася зв’язатися з керівником фірми «Будсервіс», однак він не піднімає слухавки. На довідковій лінії фірми немає вільних консультантів.
Фото з відкритих джерел