Самостійне налаштування розсилок, або платформа ADWISOR
Новини компаній
Відомо, що для залучення додаткових клієнтів та збільшення продажів використовують рекламу — це може бути таргетинг, банери, контекстна реклама та SMS-розсилки. У більшості випадків необхідно залучати спеціалістів, що відчутно збільшує рекламні витрати. Проте існує й можливість самостійного налаштування реклами, про яку розкажемо далі.
ADWISOR від Київстар
Пошук клієнтів на цій платформі відбувається вами самостійно: ви застосовуєте фільтри, вибираєте аудиторію та налаштовуєте розсилку. Переваги ADWISOR:
- Таргетована аудиторія. Підбір користувачів Київстар, які дали змогу на отримання рекламних повідомлень;
- Будь-який бюджет. Відсутність лімітів щодо мінімального або максимального бюджету розсилки;
- Шаблони аудиторій. Зберігайте налаштування та створюйте шаблони, щоб в кілька кліків надсилати SMS;
- Статистика для аналізу. Можливість перегляду статистики та аналізу ефективності розсилок;
- Вибір швидкості надсилання. Налаштовуйте швидкість надсилання SMS самостійно;
- Будь-яка дата надсилання. Підготуйте розсилку та заплануйте надсилання SMS в будь-який день або повторюйте вже налаштовані розсилки;
- Вибір території. Вибирайте геолокацію (одне або декілька місць) для надсилання SMS;
- Власне альфа-ім’я. Створіть власне ім'я, щоб SMS були відправлені від імені вашої компанії;
- Зрозумілий інтерфейс. Підказки та простий дизайн допоможуть швидко створити розсилку.
Починаючи працювати з платформою, ви зможете обрати Big Data-фільтри аудиторії (вік, стать, тип пристрою, інтереси, стиль життя та ще понад 35 фільтрів) та місцеперебування користувачів (країна, область, місто, район тощо). Це зробить аудиторію сегментованою та цільовою, а також знизить витрати на рекламу завдяки уникненню надсилання зайвих SMS.
Щоб почати користуватись ADWISOR, слідуйте інструкції нижче:
- Виберіть тип розсилки (Мої знижки для пошуку нових клієнтів, Свій список контактів або Таргетована комунікація);
- Виберіть аудиторію (за допомогою Big Data-фільтрів);
- Виберіть геолокацію (знайдіть та відмітьте потрібну місцевість на карті);
- Додайте текст SMS (до 160 символів латиницею або 70 кирилицею з/без емоджі);
- Встановіть бюджет (платформа автоматично прорахує доступну кількість SMS);
- Відправте SMS на модерацію (займає від 1 до 3 робочих днів);
- Виберіть час та день, в котрі SMS будуть відправлені;
Надішліть розсилку та оцініть результати.