Споживання грибів зменшує ризик захворювання на рак (Агроновини)

Попереджувальні фактори ризику, такі як куріння, надмірна маса тіла, неправильне харчування та надмірне перебування на сонці, пов’язані з багатьма формами прояву раку.

Вільні радикали, які утворюються в організмі під час багатьох клітинних процесів, є надзвичайно реакційноздатними речовинами, які у високій концентрації можуть потенційно завдати шкоди клітинам. Пошкодження ДНК, спричинене вільними радикалами, може сприяти розвитку раку.

Про це повідомляє Freshplaza, пише agronews.ua.

Дієтичні фактори становлять близько 4% усіх випадків раку. Дієта, що включає фрукти, овочі, цільні зерна, рибу, птицю та меншу кількість переробленого, червоного м’яса пов’язана з меншим ризиком раку. Фрукти, цільні зерна та овочі є джерелами антиоксидантів.

Гриби багаті клітковиною, вітамінами, мінералами та антиоксидантами. Вони є чудовим дієтичним джерелом двох антиоксидантів: ерготіонеїну та глутатіону.

Зокрема, ерготіонін виконує захисну роль проти раку. Концентрація ерготіонеїну різниться залежно від типу грибів: гливи, , шиїтаке, майтаке та королівські гливи мають більш високу концентрацію.

Попередні лабораторні дослідження продемонстрували, що гриби мають протиракову дію. Однак щоразу були  неоднозначні результати.

Попередній мета-аналіз, який досліджував зв’язок між ризиком захворювання на рак та споживанням грибів, він включав лише сім досліджень та вивчав лише ризик раку молочної залози. Це спонукало дослідників Медичного коледжу та Університет штату Пенсільванія провести більш комплексний систематичний огляд та мета-аналіз спостережних досліджень.

 

Магазини впроваджують технологію розпізнавання свіжих продуктів

1602 (Copy)

Пандемія COVID-19 та її руйнуючий вплив на роздрібний сектор, пришвидшили деякі технологічні тенденції в магазинах, такі як біометричні каси та системи сканування.  

Нова тенденція, що з’являється, – це потяг до пошуку рішень для розрізнення свіжих продуктів, таких як фрукти та овочі, оскільки вони, як правило, швидко псуються.

Повідомляє Freshplaza, пише agronew.ua.

У США такі компанії, як Amazon, відповідають за впровадження багатьох рішень для автоматизації. Наприклад, компанія, яка займає першість серед магазинів без каси, нещодавно запустила мережу магазинів Amazon Fresh з більшим продуктовим асортиментом та більшим акцентом на свіжості продуктів.

У цих закладах використовується технологія розпізнавання продуктів на основі штучного інтелекту, яка позбавляє потреби оглядати кожен продукт окремо та мінімізує контакт покупців.

Актуальність таких рішень у магазинах також зростає в Європі. PIXEVIA – постачальник технологій автоматизації магазинів, чия система розпізнавання продуктів працює зараз у першому в Європі продуктовому магазині без каси.

Фото з відкритих джерел
агропродуктигрибиракризикштучний інтелект