Стало відомо, чому «Наша ряба» зникла з полиць магазинів (Агроновини)

Голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк вирішив відмовитися від використання логотипу «Наша ряба» на продукції, яку виготовляє група компаній, і замінити його на «Та сама курочка». Про це повідомляє agrotrend, пише agronews.ua.

- Новина, якою я хочу поділитися, дуже вас здивує. Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції. Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак, – повідомив Юрій Косюк.

За його словами, компанія 20 років робить найкращу курятину в Україні, яку цінують в топових країнах не через бренд та обгортку, а за результат того, що увесь цей час виробляється висококласна та безпечна продукція, яку купують по всьому світу.

Джерело: https://agronews.ua

Названо регіон, який експортує соуси на чотири континенти

0102 (Copy)

Харчова промисловість є пріоритетною галуззю у Волинській області, а виробництво — експортно-орієнтоване. Про це повідомляє Управління агропромислового розвитку Волинської ОДА. Зокрема, Волинь має досвід співпраці щодо експорту з країнами Європейського Союзу, адже цьому сприяє географічне розташування області. Також експортується продукція волинських аграріїв та харчових підприємств області на ринки Середньої Азії та Близького Сходу. Як вважають в управлінні, область має можливості збільшити експорт виробів харчової промисловості, зокрема кондитерських виробів, продуктів переробки м’яса, овочів і фруктів, цукру, олії, борошна та ін. Одне із відомих підприємств, що тут працюють, — ПрАТ «Луцьк Фудз». Це виробник томатних соусів, пасти, аджики, гірчиці, кетчупів, натуральних і столових оцтів. -Зараз продукцію підприємства можна знайти на 4 континентах, — акцентували в управлінні.

Джерело: https://agronews.ua

агроекспортсоусиНаша Ряба