Стало відомо, які продукти українці все частіше купують про запас
Драйвер вибору покупки — ціна. Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок
Поведінка споживачів стає більш прагматичною, покупки — чітко запланованими. Також спостерігається тенденція скорочення споживання та частоти покупок. Одна з причин таких змін — відсутність необхідності в сімейних закупівлях.
Про це розповіла менеджер з управління молочними, хлібобулочними та замороженими товарами Metro Cash&Carry Ukraine Дарина Рєзнікова, пише Аgroportal.ua
Покупки споживач робить за списком і економить кошти, тож сьогодні дуже складно докласти в кошик якусь одиницю товару і розширювати його. Драйвер вибору покупки — ціна. Люди шукають, на чому зекономити, шукають зручне місце розташування магазину та наявність акцій і знижок. З листопада до цього переліку можна додати наявність генераторів і працюючий магазин, — розповідає Дарина Рєзнікова.
Вона відмічає, що споживання змінюється в бік зменшення лояльності до брендів, і саме тому розвиваються власні торгові марки, але також спостерігається підтримка локального бренду.
Фото з відкритих джерел