Студенти Тернопільського національного економічного університету дізнались більше про сучасний маркетинг
Маркетологи та студенти, які лише опановують цю професію, обмінялись досвідом під час зустрічі у Тернопільському національного економічного університеті. Говорили про нові підходи та корисність громадської та соціальної роботи.
– «Вік живи, вік учись» – це про сучасний маркетинг, адже ринок змінюється, – зазначає організаторка навчань Людмила Лукіян. – Нове покоління вимагає інших підходів. Інструменти удосконалюються і постійно додається щось нове. Корисно бути активним, приймати участь у соціальній і громадській роботі. Знайомства та навички додають ваги до резюме та у роботі. Креативність завжди цінується у маркетолога. Це теми, які ми обговорили, а також мова йшла про соціальну рекламу. Адже це, як на мене, найвищий рівень майстерності. Саме «соціалка» може змінювати поведінку людей, вказувати на важливі питання та ще багато іншого.
Фото з допису