Студенти з Тернополя ще раз довели свою креативність (фото)
Творчий конкурс студентів технічного коледжу ТНТУ ім. Івана Пулюя засвідчив серйозний інтелектуальний потенціал молодих людей.
Талановитої, креативної молоді в нас не бракує. Потрібно лишень дати їй можливість проявити свої здібності, підтримати й, можливо, трішечки підштовхнути до дій. Це ще раз засвідчив творчий конкурс студентів технічного коледжу ТНТУ ім. Івана Пулюя на тему «Електронна газета «Вільне життя плюс», - повідомляє часопис ( Див. ТУТ).
Цього разу завдання вимагали неабиякого творчого підходу, адже конкурсанти готували рекламні пропозиції для творчого колективу газети. Спробували свої сили в рекламній справі студенти cпеціальностей «Організація виробництва», «Технічне обслуговування автомобілів» та «Обслуговування комп’ютерних систем і мереж».
— Перед учасниками було завдання розробити рекламу газети й підготувати роботи для подання їх у низці номінацій, — розповідає викладач економічних дисциплін коледжу Анна Павлик. — Студенти вдумливо підійшли до розкриття теми, старалися, а як вийшло — скаже журі конкурсу.
Цікаво, що перед тим, як виконувати конкурсні завдання, студенти коледжу провели опитування жителів міста щодо перспектив розвитку періодичної преси на Тернопільщині. Підрахували, до прикладу, що рентабельним може бути видання, де не менше третини площі займає реклама. Звернули увагу, зокрема, на емоції, що виникають у читачів під час перегляду газет. Найчастіше — це навпіл радість із сумом. Студенти слушно зауважили, що на газетних шпальтах варто було б частіше подавати оптимістичні матеріали, які б піднімали настрій, підтримували читача.
Конкурсанти пропонували свої варіанти реклами газети в маршрутних таксі, тролейбусах, на веб-моніторах міста, а також цікаву відеорекламу, демонстрували власне бачення дизайну видання, підготували календарики, поштові листівки з візитівкою газети й навіть склали вірш. Загалом конкурс проходив цікаво й видовищно, адже, окрім конкурсних показів, глядачі із задоволенням дивилися шоу бариста, яке показав Максим Борщевський, слухали пісні у виконанні Руслана Левицького та Діани Реги.
Журі, до складу якого входили, зокрема, голова циклової комісії економічних дисциплін Євгенія Василівна Семчишин, завідувачка методичного кабінету Леся Любославівна Брикса, викладачі економічних дисциплін Галина Теодозіївна Струтинська, Анна Йосипівна Павлик, непросто було визначитися з переможцями, бо всі роботи були на достойному рівні.
Тепло вітали переможців конкурсу у різних номінаціях – «зовнішня реклама», «рекламне гасло», «комп’ютерна презентація газети», «друкована реклама», «радіореклама», «відеореклама», «дизайн газети», «електронна студентська газета по спеціальності», «реклама ART-VISION».
Щоб створити рекламу друкованому виданню, яка б справді зачепила, запам’яталася потенційному читачеві й збільшила наклад газети, потрібно думати нестандартно, осмислити специфіку його, цільову аудиторію і так запропонувати газету, її текстове наповнення читачеві, аби він захотів прочитати. Що ж, як відзначає автор статті Валентна Бака, студенти із завданням успішно впоралися. Тож видання обов’язково візьме на озброєння кращі із розробок конкурсантів.
Фото: технічний коледжу ТНТУ ім. Івана Пулюя