«Тернопільелектротранс» втрачає близько 175 тисяч гривень щомісяця через водіїв маршруток
Лише на одній зупинці одного маршруту втрачає «Тернопільелектротранс» близько 15 гривень. За день це близько 2 тис. грн., а за місяць – 175 тис. грн. Усе це через водіїв маршруток, які обганяють тролейбуси.
Такі підрахунки зробив тернополянин Степан Семенів.
- Сьогодні зранку їхав на роботу. На зупинці зайшов у додаток detransport.com.ua і побачив наступну картину, - пише він у facebook . - Їде маршрутка №19, за нею тролейбус №1, далі маршрутка №16. Час прибуття на зупинку маршрутки №19 - 5 хв, тролейбуса №1 - 6 хв, маршрутки №16 - 8 хв. Зі мною чекає транспорт 15-20 людей не пільгового віку. За три хвилини оновлюю сторінку на detransport.com.ua і бачу таке - маршрутка№16 обігнала тролейбус №1. Через дві хвилини на зупинку заїжджає маршрутка № 19, одразу за нею маршрутка №16, забирають всіх пасажирів і швиденько тікають з зупинки. Потім приїздить жовта гармошка - практично порожняя із одними пільговиками в салоні.
Це, на думку тернополянина, заважає нормальному функціонуванню громадського транспорту.
- Чи варто піднімати ціну за проїзд у тролейбусі? Чи варто ставити на зупинках табло з інформацією про час прибуття електротранспорту? Коли «Тернопільелектротранс»почне відстоювати свої права, а влада піде назустріч людям? Коли ми самі почнемо задумуватися про власну безпеку і екологічну ситуацію? – задає питання Степан Семенів.
На прикладі маршруту №1 він робить прості підрахунки. За день тролейбус має 10 кіл, зупинок на маршруті - 26. Якщо в середньому через дії маршруток тролейбус втрачає 3 пасажири на кожній зупинці, це 4,5 грн. Протягом дня – 1170 грн. На маршруті працює 5 машин, загалом сума за місяць – 175500 грн.
Тернополяни також звертають увагу на те, що у місті немає тролейбусного дублювання маршруток № 16 і 19.
- Я за розвиток електротранспорту в місті і за вимоги до маршруток - не менше 50 сидячих місць. Тобто за великі комфортні міські автобуси з низькою підлогою, - коментує допис тернополянин Володимир Ярема. – Маршрути автобусів не мають дублювати маршрути тролейбусів. Також важливо поставити електронні табло з часом очікування.
Катерина БОЙКО
Фото з відкритих джерел