Не зважаючи на те, що поліцейські постійно попереджують людей, щоб не розголошували своєї особистої інформації, обережніше ставились до покупок в інтернеті, тернополяни все частіше потрапляють на гачок до зловмисників.
Один із таких випадків трапився нещодавно з 24-річною тернополянкою. До неї на мобільний телефон подзвонила жінка, яка представилася працівником банку. Шахрайка повідомила дівчині, що невідомі намагалися зламати пароль до банківської картки. «Працівниця банку» наполягла на зміні ПІН-коду. Дівчина без зайвих вагань повідомила зловмисниці номер та код карточки. В резельтаті-з рахунку пропало 3 тисячі гривень, повідомляє npu.gov.
Такі заяви регулярно надходять у правоохоронні органи від клієнтів банків, які стали жертвами інтернет-шахраїв. Аби уникнути неприємностей слід запам’ятати одне правило – працівники банків не телефонують до своїх клієнтів аби довідатися будь-які дані про захист. Тому якщо почуєте у слухавці пропозиції поміняти пароль, збільшити ліміт картки, чи навіть допомогти працівнику оперативно зарахувати на рахунок кошти, знайте, вам телефонують аферисти! Не повідомляйте їм жодних даних! Кладіть слухавку та самостійно зателефонуйте у відділення вашого банку. Там вам нададуть реальну допомогу.