Тернополян навчатимуть бізнес-комунікації з німцями

Як пришвидшити вихід українських виробників на ринки Німеччини та інших європейських країн, навчатимуть у Тернополі німецькі делегати. Таку ідею подав представник німецької економіки в Україні Александер Маркус під час зустрічі в облдержадміністрації 10 лютого.

- Інформаційно-практичні семінари уже провели у Києві, Одесі, Харкові. На днях він відбудеться в Німеччині. А в червні команда учасників з різних міст поїде на навчання в Мюнхен, - розповів Александер Маркус.

Семінари під гаслом «Вихід на ринки Німеччини та ЄС» започаткувало у 2015 році бюро Делегата німецької економіки в Україні.  У цих навчаннях уже взяли участь 220 наших підприємств та понад 350 учасників.

- Згідно повідомлення статистичного підприємства Німеччини, експорт української товарної продукції зріс за останній рік на 3,3 %, а в перші півроку на 8,4 %. Європейський Союз в односторонньому порядку ініціював низку кроків в напрямку митного регулювання для полегшення доступу українських товарів до країн ЄС. З 1 січня 2016 року починає діяти у повному обсязі Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС. Тим не менше, виникає чимало практичних питань, коли українські виробники мають намір постачати свої товари на ринки ЄС. Ми хочемо навчити, як правильно встановлювати ділові контакти в ЄС.

Участь в семінарі можуть взяти виробничі підприємства, зацікавлені в співпраці з ЄС. Розпочнуть підготовку до його проведення. Із точною датою визначаться згодом.

Традиційна програма семінару включає питання імпортного регулювання та ввізного мита, податкових та митних аспектів, міжкультурної комунікації німців та українців, заснування власної фірми в Німеччині.

Як додав віце-президент Тернопільського представництва Міжнародної торгової палати ICC-UKRAINE Тарас Демкура, міжнародна співпраця – це те, чого не вистачало нашим підприємствам в минулому.

- Сьогодні ми розуміємо цей аспект. Студенти тернопільського економічного університету, під час захисту дипломних робіт, аналізують причини краху підприємств і називають серед них відсутність міжнародної співпраці, - зазначив він.

За словами Александера Маркус, потрібно працювати над налагодженням контактів із німецькими фірмами.

- Якщо наші підприємці бачитимуть цікавий продукт для переробки, то вони спрямують ресурси для підвищення якості виробництва. Із цього і варто починати співпрацю, яка має базуватись на довірі.

Катерина БОЙКО
Фото автора