Тернополяни мають претензії до обрахунків водоканалу? (оновлене)

«Тернопільський водоканал – здирники!»

Саме так назвав гнівний пост на своїй сторінці у facebook тернополянин Олег Качало.

Чоловік скаржиться на невигідну для звичайного користувача «арифметику» від «Тернопільводоканалу». У квартирі, де вже довший час ніхто не проживає, а отже, не користується жодними благами комунальних служб, показники лічильників магічним чином постійно збільшуються. Щоправда, лише на платіжках водоканалу.

За 1 місяць тернополянину додали до показників аж 6(!) м. куб.

«У тернопільській квартирі ми вже довший час постійно не живемо. Тому, закономірно, що не використовуємо холодну воду ні для миття, ні для туалету, ні тим більше для пиття (бо маємо кулер). Відповідно і теплою водою не користуємося, тобто водовідвід відсутній. Для нарахування оплати через сайт eps.te.ua я ПОДАВ показники, навіть трошки більші, чим насправді. Через деякий час побачив, що з'явився показник від служби, і він на 5(!) м.куб. більший за мій, по одному лічильнику і на 1(!) м. куб по другому лічильнику. Тобто я повинен заплатити за 6 невикористаних кубів води Тернопільському водоканалу наперед. Якщо цю цифру подав контролер, то він зробив службовий злочин, бо показники він зняти не міг, так, як у квартирі ніхто не живе. А якщо ці добавки закладені у комп'ютерну програму, то виходить, що до кінця року я буду їм винен гроші ще за 36 кубів! Оце так арифметика! Дорогенькі керівники водоканалу, досить намахувати людей. Ми маємо платити за отримані послуги, а не за пролонговані наперед куби води!

Думаю, що я не один такий спонсор водоканалу. Якщо є хоч 50 таких, то сума набігає кругленька, а вони ще тарифи підвищують, бо їм мало виходить! Хто підкаже, як потрібно зробити, щоб таких моментів ніколи не виникало?»

1

Представник прес-служби КП «Тернопільводоканал» відреагував під дописом п. Качало, спробувавши роз'яснити ситуацію:

2
На прохання «Терену» ситуацію прокоментував начальник відділу розрахунків населення КП «Тернопільводоканал» Руслан Бурмас: Наголошую: такі показники слід подавати щомісячно! У разі, якщо у звітному періоді показники не подали, нарахування абоненту здійснюють за середнім споживанням. Його визначають за показниками, поданими впродовж останніх трьох місяців. Тобто, отримавши фактичний показник, ми коригуємо суму нарахування: якщо вона вища - віднімаємо, менша - дораховуємо. Про ситуацію, що склалася із вказаним абонентом. По-перше, контролери не знімали показників за його адресою (її визначили за реєстраційним номером водоміра на фото). По-друге, останні показники абонент подав ще у травні. Оскільки у червні жодних показників не надійшло, нарахування здійснили за середнім споживанням: відповідно, за одним лічильником на показник 895,447 куб. м, за другим - на показник 137,827 куб. м. Наголошую, спричинила ситуацію відсутність даних про об'єм спожитої абонентом води у червні. Споживач лише 1 липня при оплаті передав нам фактичні показники лічильників, а саме: за одним - показник 890 куб. м, за другим - 137 куб. м. Беручи це до уваги, ми скоригували суму нарахування. Відмінусували, відповідно, 5,447 куб. м від показника за одним лічильником і 0,827 куб. м - за іншим. Також цьому абоненту нараховують кошти за виконання повірки лічильників у 2013 році. Її вартість тоді розтермінували на 36 місяців. Тому сума щомісячних нарахувань становить - 3,15 грн, причому - аж до повної сплати. Окрім того, КП "Тернопільводоканал" здійснює нарахування за аварійне обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Це - фіксована сума, і вона становить 1,84 грн щомісяця на одного абонента, тобто квартиру.
СкандалСоцмережіТернопільтарифиКП "Тернопільводоканал"показники