Транспортний зашморг Тернополя

Тернополяни за останні роки відчули значне погіршення транспортного сполучення у центрі міста, районі автовокзалу та Центрального ринку. У чому річ?

Головною причиною того є забудова міста всупереч нормам, нехтування розрахунками поданими в справжньому генплані, тотальне порушення міською владою Законів України, державних будівельних, санітарних та протипожежних норм. Влада втілює у життя свій «геніальний» план розвитку Тернополя, сутність якого полягає у забудові усіх вільних, на думку клептократів від влади, клаптиків землі, особливо у центральній частині міста. При тому, ніхто не зважає на державні норми максимально-допустимої площі забудови, скупчення людей, пропускну здатність транспортних мереж та яким повітрям там будуть дихати мешканці. І чи виживуть скоро вони взагалі. Я не кажу про якісь композиційні вимоги до забудови, адже таку забудову можна побачити тільки в нетрях Бомбею чи у країнах Африки, поглинутих безпросвітною корупцією.

Скажіть, ви десь бачили у Європі, щоб на такому клаптику землі було сконцентровано десятки ринків, два автовокзали, жодного озеленення та жодної спеціалізованої стоянки для автомобілів, котрі туляться на проїзній частині вулиць. І це при такій малій пропускній здатності проїзду. Куди дивиться інспекція держархбудконтролю, адже кожен із цих об’єктів має мати свої стоянки автотранспорту, процент озеленення, благоустрій. Чи можна людину, яку міська влада називає архітектором, вважати професіоналом?

Така концентрація людей та транспорту уже привела до найбільшої загазованості у місті, може годі?

Але невігласи ще не можуть схаменутись. У найближчий час будуть здані у експлуатацію будинки комерційного призначення розташовані впритул до автовокзалу, біля «Надзбруччя». Також два одинадцятиповерхових житлових будинки, розташовані у парку «Топільче» впритул до ринків. Крім того хочуть ще й забудувати територію перед центральним ринком.

До того ще будуть додані два об’єкти компанії з «європейським обличчям» «Креатор буд», комплекс біля обласної бібліотеки та офісна «свічка» поруч.

Усе це ще збільшить концентрацію транспорту та людей та завершить колапс у «розвитку» Тернополя.

Ця проблема вийшла далеко за межі екологічної та перетворилася на соціально-економічну.

Що робити? Проблему треба вирішувати. А якщо нікого не буде покарано, вона буде ще поглиблюватись, адже ми не знаємо, що вариться в запалених головах міських бюрократів. А ви чули на цю тему позицію міської ради? Я - ні, адже вона не бачить нічого окрім нових забудов, тепер уже, мабуть, тротуарів та вулиць.

І транспортний колапс буде розростатись з рукотворного «шанхаю» на все місто.

Комфортний Тернопіль перетвориться на місто транспортних «корків», загазованого повітря та великий ринок з безкінечними павільйонами вздовж проїзної частини вулиць та на тротуарах.

Думаю, що люди, які пожили у Європі, не захочуть, щоб їх діти жили на території ринку під назвою Тернопіль. Та й влада у цьому жити не захоче, втече, набивши кишені за рахунок громади міста, у якесь екологічно чисту місцевість.

Те, що відбувається, злочин проти тернополян, який не заховаєш, навіть проклавши тротуар до місяця, звичайно, за кошти громади.

Голова громадської організації «ЕКОАЛЬЯНС» О.ФІЛЬ