У Господарському суді Тернополя знають, як втриматись на посаді

Восени минулого року в Україні почали масово звільнятись та виходити на пенсію судді. Очевидно, такі рішення були прийняті через впровадження судової реформи. Щоби не декларувати статки, а також отримати соціальні виплати та пенсії й не проходити переатестацію, суддям простіше звільнитись. Бо в разі не проходження «екзамену» за законом, втрачається право на суддівську пенсію.

У вересні 2016 заяву про звільнення  написали близько сотні суддів.  Серед них була і суддя Господарського суду Тернопільської області Бурда Надія Миколаївна. Однак на початку грудня вона відкликала свою заяву на звільнення у відставку. Можна тільки здогадуватись, що саме за такий короткий термін  так кардинально змінило рішення Надії Миколаївни.

26 грудня 2016 року  відбулось засідання Вищої ради юстиції, на якому прийнято рішення про звільнення частини суддів у зв’язку з поданням заяви про відставку. Решту, як і Надія Миколаївна змінили своє рішення, або ж ВРЮ відклала розгляд їхніх заяв.

Напевне пані суддя порахувала, що їй буде вигідніше продовжити проводити «судочинство». А тут ще й така справа підвернулась, як то кажуть, гріх не скористатись, повідомляють активісти тернопільського осередку ВО «Автомайдан».

В листопаді 2016 року, Господарський суд Тернопільської області розглядав позов компанії «Луцькавтодор-Сервіс», яка у 2012 році займалася ремонтом дороги М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече на ділянці об'їзду міста Кременець.

Будівельна компанія вимагала 23 млн грн. за ремонт дороги, який Служба автомобільних доріг у Тернопільській області відмовилась приймати через низьку якість та численні порушення технологій. Також підрядник забажав 12 мільйонів за невчасну виплату.

У зв’язку з відсутністю альтернативи, Служба автомобільних доріг підписала у 2012 році договір з підрядною організацією «Луцькавтодор-Сервіс». Втім, коли роботи були завершені, стало зрозуміло – приймати такий ремонт буде злочином. Акти про прийом-передачу об’єкту реконструкції не підписували.

Міжремонтні строки на такого роду роботи становлять 6-8 років. Однак, на «відремонтованій» ділянці дорожнє покриття почало руйнуватись вже через декілька місяців.

Судові розгляди тягнуться більше року. За цей час відбулась незалежна експертиза «відремонтованої» ділянки дороги, де у висновку тільки підтвердились значні недопрацювання підрядника.

Однак Господарський суд Тернопільської області, а саме суддя Бурда Надія Миколаївна повністю задовільняє позов. Тепер майже 32 мільйони гривень з Держбюджету доведеться віддати за відверто неякісний ремонт об’їзної Кременця. Чому суд не взяв до уваги висновки експертизи невідомо, хоча...

ГрошісудТернопільпосада