У Тернополі перевірили рівень публічності комунальних підприємств
Першими у рейтингу публічності тернопільських комунальних підприємств стали «Тернопільводоканал» та «Тернопіль Інтеравіа». Останні позиції займають «Тернопільбудінвестзамовник», «Центр дозвілля і молодіжних ініціатив ім. Довженка» та «Тернопільський міський стадіон».
Такі результати презентували координатори проекту дослідження публічності комунальних підприємств під час прес-конференції в УД «Перемога» 16 серпня.
- Брали до уваги інформаційні, структурні, функціональні та фінансові критерії оцінки, - розповідає координатор проекту Рустам Ергешов. – «Тернопільводоканал» високий бал отримав за хороше інформаційне наповнення, «Тернопіль Інтеравіа» - за внутрішню роботу. Підприємства на останніх позиціях не вказали більшість важливих речей. Якщо говорити про «Тернопільбудінвестзамовник», то ні декларації про доходи директора, ні плану закупівель, ні штатного розпису ми не отримали.
За дослідженням експертів протягом минулого року на жодному комунальному підприємстві не проводили незалежний аудит. Тож експерти підготували письмову пропозицію про те, що потрібно зробити міському голові для підвищення рівня публічності комунальних підприємств Тернополя.
- По кожному підприємству має працювати наглядова рада, - каже співкоординатор проекту Ігор Білик. – А у Тернополі про її створення ще навіть не розробили положення. Ми будемо аналізувати повну картину рейтингу, порівнювати із рейтингом в інших обласних центрах та надавати рекомендації.
Паралельно рейтинг складають за думкою тернополян. Оцінити комунальні підприємства міста можна на сайті Kprating.
- Загалом, наші підприємства відкриті, - додає Рустам Ергешов. – Найвищі оцінки – це 12-11. Такі ж показники і в інших обласних центрах. Найнижчі – 4-5.
«Дослідження провели в рамках всеукраїнської ініціативи »Активна громада".
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=6uy3ErjSCfI&feature=youtu.be[/embed]Фото, відео автора