У застосунку «Резерв+» стався збій (оновлено)
8 лютого у частини українців з застосунку резерв+ зникла згадка про відстрочку
У суботу, 8 лютого, користувачі мобільного застосунку «Резерв+» зіткнулися з технічними проблемами. Зокрема, вони зазначають, що додаток довго завантажується, а після цього на екрані з’являється повідомлення про помилку. Крім того, багато хто скаржиться на відсутність з’єднання.
Станом на ранок 8. лютого у Міністерстві оборони ситуацію не коментували.
Це вже не перший технічний збій у «Резерв+». Подібні проблеми виникали в листопаді та грудні.
Імовірно, нинішні труднощі пов’язані з нещодавно впровадженою функцією автоматичного продовження відстрочок, яка запрацювала 7 лютого.
Як раніше повідомляла заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко, ця опція наразі доступна для тих, хто оформлював відстрочку через «Резерв+», зокрема для осіб з інвалідністю, студентів, аспірантів і докторантів.
Причиною збоїв в роботі додатку «Резерв+» в суботу, 8 лютого, стало високе навантаження на BankID, повідомили в Міністерстві оборони України.
Авторизація в Резерв+ через BankID може бути тимчасово недоступна. Якщо ви авторизовані, збережіть військовий документ на смартфон у pdf-форматі. Якщо маєте електронне направлення на ВЛК, зробіть скріншот. Якщо подали запит на відстрочку або направлення на ВЛК, будь ласка, зачекайте, - вказується у повідомленні.
Скриншот із застосунку «Резерв+»