У міську раду Тернополя можна подати електронну петицію

Єдина система місцевих петицій почне діяти на сайті тернопільської міськради з 28 жовтня. До того система працювала два тижні у тестовому режимі.

Суть проекту полягає в тому, що пропозиція від тернополян, яка набирає 250 підписів, має бути розглянута або на виконкомі або на сесії міськради, пояснює міський голова Сергій Надал. За його словами, міськрада не витратила жодної копійки на цей проект. Його фінансував фонд "Східна Європа".  

До речі, разом з цим фондом ми вже реалізували проект "Відкрите місто", який має дуже багато активних учасників, - каже Сергій Надал. - Їм сподобалась співпраця з Тернополем. 

З 28 жовтня входить в дію закон України, який передбачає що електронна петиція має таку ж саму дію як і звернення громадян, додає міський голова.  
Електронні петиції – це особлива форма електронних звернень громадян, розповідає керівник патронатного відділу міськради Максим Черкашин. Він пояснює, як подати електронну петицію. 

- Якщо ви хочете подати електронну петицію, на сайті міськради http://www.rada.te.ua/  зліва потрібно зайти за посиланням "Єдина система місцевих петицій". Там ви можете подати власну петицію або підтримати ту, яка вже є, - каже Максим Черкашин. - Для того, щоб зайти на сайт, спершу потрібно зареєструватися, форма є досить простою. Форма для подання петиції також досить легка. Що відбувається далі з петицією? Вона надходить у відділ зв’язків із громадськістю, там її розглядають і перенаправляють в управління правового забезпечення для того, щоб наші юристи могли подивитися чи це справді є компетенцією міськради, чи там нема закликів до насильства, до повалення режимів, нецензурної лексики. Якщо все добре, то упродовж двох днів петицію оприлюднять на сайті. А ні – заявника повідомлять, що петиція не відповідає тим то нормам і тому не може бути оприлюдненою.
 
Якщо з петицією все гаразд, то заявникові дається три місяці на збір 250 підписів. Після того цю петицію передають міському голові, який накладає резолюцію і через систему електронного документообігу документ йде до виконавця. 

- Загалом на прийняття рішення по електронній петиції, яка набрала 250 голосів дається до 10 днів, - каже Максим Черкашин. - Але це умовно, бо якщо рішення сесійне, то воно передбачатиме процедури згідно сесійного проекту рішення.
 За результатами розгляду петиції інформація буде розміщена на сайті міськради, а також відповідь надішлють заявнику, продовжує пан Черкашин. 

- Для чого запроваджуються петиції? Якщо у когось є ідея, і він думає, що вона дуже хороша і потрібна місту – це є лакмусовим папірцем для того, щоб подивитися наскільки дана проблематика є справді важливою, - каже він. 

 Джерело: te.20minut.ua