У обласній раді закликають не ліквідовувати школи-інтернати
Тернопільська облрада закликала керівництво держави не ліквідовувати школи-інтернати.
Проти ліквідації інтернатних закладів системи освіти виступили депутати Тернопільської облради. За відповідне звернення до Президента України Петра Порошенка, Верховної Ради України, Міністерства освіти і науки України проголосували 3 березня на сесії 51 з 55 депутатів.
В області для задоволення освітніх потреб дітей, які потребують державної підтримки, функціонують 13 інтернатних закладів навчально-реабілітаційні центри, 3 санаторні школи-інтернати, дитячий будинок для дітей шкільного віку, ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою, колегіум-інтернат з поглибленим вивченням предметів духовно-просвітницького спрямування, загальноосвітня школа-інтернат з поглибленим вивченням трудового навчання із спеціальними класами, навчально-виховний комплекс та загальноосвітня школа-інтернат із спеціальними класами та класами для обдарованих дітей, де у 2015/2016 навчальному році здобувають освіту 1938 вихованців. На сьогоднішній день інтернатні заклади області – це сучасні заклади освіти, де створено освітнє середовище, адаптоване до кожного окремого вихованця. Навчальні заклади інтернатного типу забезпечують право на здобуття освіти найбільш уразливими категоріями дитячого населення, стверджують депутати.
«Пріоритетними напрямками діяльності інтернатних закладів області залишаються професійне і профільне навчання, трудова підготовка та реабілітація, соціалізація вихованців. В освітніх інтернатних закладах області створено сучасну корекційно-розвиткову та лікувально-відновлювальну базу для здійснення комплексної корекції вад фізичного та інтелектуального розвитку дитини. Керівниками інтернатних закладів, трудовими і батьківськими колективами, спонсорами і меценатами докладено максимально зусиль для модернізації навчально-реабілітаційної бази та утримання дитячих закладів. Навчально-виховний процес у закладах достатньо комп’ютеризований: функціонують 24 комп’ютерні класи з 428 персональними комп’ютерами. Подальше удосконалення освітньої інтернатної системи області вбачається в рамках здійснення освітньої реформи: реорганізація шкіл-інтернатів у сучасні навчально-виховні комплекси та навчально-реабілітаційні центри відповідного профілю з урахуванням потреб суспільства у підтримці найбільш вразливих його громадян», - йдеться у тексті звернення.
Катерина БОЙКО
Фото автора