Українські виробники м’яса знизили ціни на внутрішньому ринку (Агроновини)

Українські виробники м’яса та м’ясних продуктів знизили ціни для споживачів внутрішнього ринку. 

Про це свідчать дані Держстатистики, пише agronews.ua.

Повідомляється, що у І кварталі 2020 року вітчизняні виробники зменшили вартість м’яса та м’ясних продуктів, що продаються у межах України, на 1,9%.

При цьому, підвищили ціни на м’ясо та м’ясні продукти, які експортуються за межі України – на 0,6%.

Для порівняння, виробники молока підвищили ціни на продукт для співвітчизників – на 2%, виробники хліба, хлібобулочних і борошняних виробів – на 0,8%, виробники цукру – на 2,7%.

2202 (Copy)

Україна збільшила імпорт вершкового масла в 30 разів

Україна збільшила імпорт вершкового масла в 30 разів: основні продавці – Польща і Нідерланди. Про це свідчать дані Державної митної служби, пише agronews.ua.

Імпорт вершкового масла в Україну за три місяці підскочив до 12,02 млн дол., що перевищує минулорічні показники більш ніж у 30 разів (383 тис. дол.). Основними постачальниками цього продукту в Україну були Польща (68%) і Нідерланди (15%).

Водночас експорт вершкового масла з України скоротився на третину – до 14,5 млн дол. (з 22,2 млн дол. у січні-березні 2019 року).

Також за три місяці поточного року Україна закупила за кордоном молока і вершків (не згущених) на 2,8 млн дол., що у 6 разів більше, ніж за аналогічний період минулого року (456 млн дол.). Найбільшими постачальниками були Польща (50% всього імпорту) і Литва (34%).

При цьому в січні-березні Україна поставила на зовнішні ринки молока і вершків на 3,7 млн ??дол., що на 23% менше, ніж за три місяці минулого року. Основними покупцями українського молока були Молдова (37%) і Філіппіни (30%).

Фото з дописів

ринокціниагроекспортм'ясовершкове масло