В рекламі всі методи хороші?

Реклами в Тернополі багато. Іноді здається, що занадто багато. Куди не кинь оком – білборди, афіші, буклети, наклейки на авто. Кожен хоче продати свій товар побільше і подорожче. Іноді не гребують і чорними піар-технологіями.

Днями на вулицях міста з’явились білборди, що закликають купувати квартири від однієї з відомих тернопільських будівельних компаній. Проте фірма вирішила не надіятись лише на власну популярність, а й використати назви інших представників власної галузі в своїй рекламі. Щоправда, назви конкурентів креативно замінили на подібні слова, проте з негативним стилістичним забарвленням.

Чи матиме така реклама вплив? Подивимося. Проте увагу привертає однозначно.

Тамара КОБЛИК

Фото автора