Використовуючи бізнес «свободівців», Батьківщина почала готуватися до виборів? (фото)
Поява зовнішньої реклами з політичним підтекстом чи гаслами - явна ознака початку виборчої активності. Мало яка партія може дозволити собі постійно триматися на плаву в інформаційному полі, адже коштує це чималих грошей. А перед виборами присутність в рекламі – серйозне капіталовкладення, що має повернутися мандатами та лобіюванням інтересів своїх спонсорів.
Схоже, для Тернопільщини вибори почалися.
На в’їзді в Чортків стилістикою, подібною до тієї, що використовується партією «Батьківщина», закликають припинити тарифний геноцид. Реклама розміщена на площинах, що належать підприємству одного з «свободівців».
Зазначимо, що низка тернопільських інтернет-ЗМІ публікувала позицію голови Львівської партійної організації ВО «Батьківщина», екс-голови Тернопільської ОДА Михайла Цимбалюка, який також критикував тарифну політику Уряду.