Виробникам згущеного молока рекомендують не копіювати упаковку конкурентів (Агроколонка)
Антимонопольний комітет України рекомендує ПрАТ «Первомайський молочноконсервний комбінат» і ПрАТ «Хмельницька маслосирбаза» уникати використання подібної за стилістикою упаковки згущеного молока інших виробників: ТОВ «Мілк-Інвест» і ПрАТ «Ічнянський молочноконсервний комбінат».
Як говориться в повідомленні відомства, останні випускають продукцію з таким оформленням з 2019 р в той час як підприємства, яким надано рекомендації, – з липня-жовтня 2020 р
За наявною в комітеті інформацією, багато виробників згущеного молока з цукром використовують при оформленні упаковки продукції графічну стилістику і кольору радянських часів. При цьому виробниками додаються окремі власні елементи дизайну етикеток.
– У наведеному випадку виробники використовували етикетки не тільки з цими впізнаваними елементами, але і унікальні елементи з етикеток заявників без їх дозволу. Зокрема, мова йде про елементи у вигляді стрічок з написом, медалей, розміщенні торговельних марок, зображення полуниці в бризках молока. Ці елементи зображення розміщувалися на етикетках в тих же місцях, де і аналогічні елементи заявників. Таке схоже оформлення етикеток може призвести до змішування з діяльністю заявників, –пояснюють в АМКУ.
Джерело: agroportal.ua
Нову Дорогу смаку створять на Київщині
На Київщині створять туристичну карту Дороги смаку, що сприятиме розвитку сільських територій та пробудить інтерес до продуктів регіону.
Про це повідомляє пресслужба Київської ОДА.
В онлайн-режимі відбулась Міжнародна конференція «Дороги вина та смаку України: досвід розбудови, виклики та партнерська взаємодія». Цей семінар — продовження роботи над створення Дороги смаку Київщини.
Представники громад Київської області перейняли практичний досвід у розбудові регіональної Дороги смаку Київщини від міжнародних експертів, зокрема керівника проєкту ЄС «Підтримка розвитку системи географічних зазначень в Україні» Саверіо Савіо.
Учасники ставили перед собою завдання обміну досвідом зі створення регіональних етногастрономічних маршрутів на основі трансферу інноваційного європейського досвіду системи географічних зазначень для розвитку сільських територій шляхом туризму.
Зазначається, що створення туристичної карти сприятиме розвитку сільських територій та пробудить інтерес до продуктів регіону. Виробники якісної продукції отримають законодавчо захищену назву продукту — відповідне географічне зазначення, а для споживача продукт з географічним зазначенням — це гарантія того, що він отримує високоякісний автентичний продукт Київщини.
— Подібні гастрономічні маршрути вже давно існують в Європі й користуються неабиякою популярністю у туристів. Існування такої дороги на території Київської області спростить туристу відпочинок, адже в маршрутах буде враховано все: як доїхати, де оселитися, де смачно поїсти, — зазначила заступник голови Київської обласної державної адміністрації.
Джерело: kurkul.com
Фото з відкритих джерел