Записатися на прийом до сімейного лікаря тернополяни можуть через call-центр

До «Центру первинної медико-санітарної допомоги» вже надійшло понад 120 тисяч телефонних дзвінків

З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня минулого року на базі «Центру первинної медико-санітарної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр). Про це розповіли у пресслужбі Тернопільської міської ради.

Так, за весь час роботи центру працівники опрацювали понад 120 тисяч телефонних звернень пацієнтів.

У центрі первинної медико-санітарної допомоги зазначають, найбільша кількість звернень надходить щодо запису на прийом, уточнення графіків роботи сімейних лікарів. А у кожного, хто телефонує, є можливість оцінити дзвінок та якість обслуговування. За весь період роботи 90% дзвінків отримали найвищу оцінку.

Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:

Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.

Фото Тернопільської міської ради

Центр первинної медико-санітарної допомогиcall-центр