Записатися на прийом до сімейного лікаря тернополяни можуть через call-центр
До «Центру первинної медико-санітарної допомоги» вже надійшло понад 120 тисяч телефонних дзвінків
З метою покращення якості обслуговування пацієнтів та полегшення доступу до інформації, що особливо важливо під час воєнного стану, наприкінці травня минулого року на базі «Центру первинної медико-санітарної допомоги» м. Тернополя запрацювала служба інформації (call-центр). Про це розповіли у пресслужбі Тернопільської міської ради.
Так, за весь час роботи центру працівники опрацювали понад 120 тисяч телефонних звернень пацієнтів.
У центрі первинної медико-санітарної допомоги зазначають, найбільша кількість звернень надходить щодо запису на прийом, уточнення графіків роботи сімейних лікарів. А у кожного, хто телефонує, є можливість оцінити дзвінок та якість обслуговування. За весь період роботи 90% дзвінків отримали найвищу оцінку.
Звертаємо увагу! Для зручності пацієнтів функціонують багатоканальні телефонні лінії:
- (067) 444 86 88 – для абонентів мобільного зв'язку;
- (0352) 51 98 08 – для абонентів фіксованого зв'язку.
Пацієнти можуть отримати інформацію про роботу медичного закладу швидко, зручно та в повному обсязі. Зокрема, оператори call-центру надають інформацію про графік роботи лікарів Центру, про вакцинацію, допомагають онлайн записатися на прийом до свого сімейного лікаря та надають іншу необхідну інформацію.
Фото Тернопільської міської ради