За оренду комунальних рекламних площин місто отримало 1 млн 860 тис. грн

Рекламних площин, що є комунальною власністю, у Тернополі, порівняно із попередніми роками, поменшало. Однак надходження до бюджетів усіх рівні від оренди біг-бордів і сіті-лайтів – зростають.

Цим похвалився перед депутатами міської ради начальник управління стратегічного розвитку Тернополя Юрій Дейнека. На сесії 18 серпня він звітував про виконання плану надходжень від плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності.

Наприклад, у 2012 році, за його словами, місто володіло 550 біг-бордами і 176 сіті-лайтами. Тепер їх лише 526 і 151 штука, відповідно.

У депутатів запитань до Юрія Дейнеки не виникло. Вони взяли його інформацію до відома.

Віра ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Фото автора.

Надходження від плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, що перебувають у комунальній власності (у тис. грн)

Місяць 

 Факт

 План

Січень

 400,0

 400,0

Лютий

 270,0

  270,0

Березень

 270,0

  170,0

Квітень 

 250,0

  170,0

Травень

 270,0

  270,0

Червень 

 400,0

  270,0

Усього за 6 місяців 2015 р.

1860,0

1550,0

За інф. Юрія Дейнеки