Біля Тернополя випробували на міцність два мости (фото)
Прикріпленні до штучних споруд датчики фіксували, як вони реагують на статичне та динамічне навантаження
Фахівці Головної науково-дослідної установи України з питань будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг і транспортних споруд ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури» за допомогою спеціального обладнання провели обстеження та оцінку технічного стану штучних споруд на автомобільних дорогах М-19 Доманове – Ковель – Чернівці та Р-41 Обхід Тернополя. Йдеться про міст через річку Гніздечна у селі Шляхтинці та шляхопровід через залізницю біля міста Тернопіль. Обидві штучні споруди Служба відновлення та розвитку інфраструктури розпочала ремонтувати торік і завершує упродовж 2024 року. Про це розповіли у пресслужбі відомства.
Головна мета випробувань – перевірити якість та надійність мостів, а також їх відповідність сучасним Державним будівельним нормам. Також воно є важливим кроком перед прийняттям штучних споруд у експлуатацію.
Як відбувалися випробування
Прикріпленні до штучних споруд датчики фіксували, як вони реагують на статичне та динамічне навантаження. Навантаження на різних ділянках мосту створювали 3 вантажні автомобілі, середньою масою близько 33 т кожна. Вантажні автівки проїжджали через міст, а також зупинялися у контрольних точках для проведення замірів.
Під час випробування велась реєстрація та спостереження за контрольованими інструментальними відгуками. Динамічні та статичні прогини вимірювались реєстраційною системою на базі тензометричного підсилювача, а статичні прогини вимірювались прогиномірами.
За результатами проведених випробувань фахівці ДП «Національний інститут розвитку інфраструктури»:
- отримали фактичні характеристики елементів і конструкцій мостів
- здійснили технічну оцінку їх несної спроможності
- визначили динамічні характеристики та фактичну вантажопідйомність прогонових будов.
Нагадаємо, 11 червня під час зливи стався розмив земляного насипу на мосту у селі Струсів. Внаслідок цього частково зруйнувався тротуар.
Фото Служби відновлення та розвитку інфраструктури