Чи готові тернопільські медики до цілодобового контролю?
Чимало розмов ведеться навколо ініціативи щодо створення цілодобового сервісу оповіщення, тобто створення медичної «гарячої лінії» у Тернополі. Однак, на даний час – це лише на етапі обговорення.
Відтак, у сусідньому Хмельницькому медична «гаряча лінія» запрацювала вже у березні цього року. Як повідомляє МТРК «Місто», можливості такого сервісу не обмежуються одними лише голосовими дзвінками, пацієнти у робочий час можуть поспілкуватися з працівником управління, а в позаробочий – залишити своє повідомлення на автовідповідач. А спілкуються із хмельничанами сам начальник управління охорони здоров'я, заступники начальника або ж головні спеціалісти.
Так, за допомогою даних новацій у місті намагатимуться покращити сервіс у сфері надання медичних послуг, а також спробують простежити за якістю виконання робочих обов’язків кваліфікованих спеціалістів.
В управлінні охорони здоров'я Тернополя вже обговорювали можливість створення медичної «гарячої лінії» у листопаді минулого року. Тоді ж молода команда MagneticOne розробила програму, за допомогою якої можна буде залишати відгуки щодо якості надання медичних послуг та отримувати статистику відгуків. Крім того, між закладами охорони здоров’я та колективом MagneticOne відбулося підписання угоди про співробітництво.
Інновації в плані оцінювання роботи лікарень, поліклінік та їх підрозділів мають заключатися у тому, що кожен відвідувач завдяки розробленим 3-ом способам зможе залишати відгуки про того чи іншого лікаря-спеціаліста. Один з варіантів – це СМС-повідомлення, другий – дзвінок на гарячу лінію, а третій – для молоді, за допомогою сканування QR-коду.
На даний час не усі медики задоволені такою ідеєю, але в управлінні запевняють, що завдяки такій «новинці» буде змога простежити за рівнем обслуговування пацієнтів, покращити якість надання медичних послуг і спостерігати за ставленням медиків до своїх пацієнтів.
Фото автора