До 25 травня ЗМІ мають опублікувати розцінки на політичну рекламу під час виборів
На Тернопільщину чекають парламентські вибори та реклама у ефірах телеканалів та на сторінках преси, які до 25 травня мають опублікувати розцінки на політичну рекламу.
Про це на своїй Facebook-сторінці написав медіаюрист Ігор Розкладай, передає Детектор Медіа.
У своєму пості юрист зазначив, що вартість передвиборної агітації мають встановити до 24 травня, а опублікувати їх в друкованих ЗМІ до 25 травня. Оскільки, парламентські вибори дещо відрізняються від президентських, медіа мають оперативно прореагувати на таку вимогу та надати інформацію до зазначеного часу.
Відтак, до 24 травня цього року медіа мають встановити розцінки на політпродукцію для одиниці надрукованої площі та одинці ефірного часу для проведення передвиборної агітації, що оплачуватиметься із коштів виборчих фондів. А ось вже 25 травня преса та телерадіокомпанії мають опублікувати ціни у друкованих ЗМІ: вартість однієї хвилини (секунди) ефірного часу та одиниці друкованої продукції.
Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Фото з відкритих джерел