Фермер виготовляє морозиво із козячого молока (Агроновини)

Ігор Небилович з Долини (Івано-Франківська обл.) створив ферму ще 9 років тому.

Зараз на його господарстві утримується 340 кіз. На базі ферми чоловік створив крафтове виробництво, де виготовляють не лише молоко та сири, а й морозиво. Щоденні надої на фермі Ігоря зараз складають близько 500 літрів. Найбільш продуктивний період – з травня по липень. За рік вдається надоїти 100 тонн козячого молока та виготовити з них близько 10 тонн сирів. На питання, чому вирішив створити сироварню, фермер відповідає так: “Хотілось робити те, що самі любимо. Мене зацікавив сир. Не вірилося, що таке підприємство в Україні можна зробити. Тоді на ринку було не багато козячих сирів, тому обрав саме такий напрямок. Зараз ми робимо 7-8 видів козячих сирів. Це і тверді сири, і з пліснявою, а також сири для грилювання”.

Ігор Небилович продовжує розвивати свій бізнес та експериментувати. Нещодавно запустили й лінійку коров’ячих сирів, а також почали виготовляти морозиво з козячого молока. Такий пломбір більш ніжний та жирніший, ніж той, що роблять з коров’ячого молока.

Джерело: https://www.seeds.org.ua

На що звертають увагу українці під час вибору свинини?

За середніми річними обсягами споживання курятина в Україні дещо обходить свинину. Утім остання залишається популярним продуктом. На що ж звертають увагу українці, обираючи свинину? Наприклад, у супермаркетах «МЕТРО» та «Сільпо» обсяги продажів курятини та свинини приблизно однакові. Утім, коли йдеться про курятину, на поличках переважає продукція українського виробництва, а асортимент свинини добре представлений як місцевими, так і закордонними виробниками. Про це представники торговельних мереж розповіли під час перемовин з Асоціацією «Свинарі України» (АСУ). Споживачі активно цікавляться інформацією про продукт, його виробництво та виробника. Основними факторами під час вибору свинини є якість та смак м’яса. Тут ситуація досить неоднозначна. Підприємства працюють з різною генетикою та програмами годівлі, реалізують на забій тварин різного віку та кондиції, що впливає на «зрілість» м’яса, а отже, смак та фізико-хімічні показники якості. Це значить, що кожного разу споживач купує «кота в мішку» і може тільки сподіватися, що приготоване м’ясо буде ніжним та соковитим. Тому ритейл налаштований на співпрацю з виробниками, які гарантуватимуть стабільно високу якість продукції з відмінними смаковими якостями, – зазначають в АСУ.

Джерело: https://agri-gator.com.ua

агрофермеркозасвининамагазинморозиво