Майже 34 тисячі жителів Тернопілля внесли ідентифікаційний номер собі у паспорт
Близько 400 тисяч платників податків відвідали Центри обслуговування на Тернопільщині, хваляться у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ДФС) в області.
Задля створення комфортних умов платникам податків при об’єднаних державних податкових інспекціях і їхніх відділеннях Тернопільщини функціонують 17 Центрів обслуговування платників, - уточнили у податковій. - Там надають правову податкову допомогу, оперативно приймають податкову звітність, а також надають адміністративні послуги.
Загалом від початку року Центри обслуговування платників відвідали 374 тисячі 348 платників податків, фахівці об’єднаних державних податкових інспекцій (ОДПІ) надали 57 тисяч 257 адміністративних послуг.
Найпопулярнішою у структурі наданих адміністративних послуг залишається видача картки платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків, - зазначає заступник начальника Головного управління ДФС в області Надія Лопатинська. - Таку послугу надали 33 тисячам 757 фізичним особам. Це - 58,9% від загальної кількості наданих адмінпослуг.
Також значну кількість послуг надали із реєстрації книг обліку розрахункових операцій (4 тис. 607), реєстрації книг обліку доходів та книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку (3 тисячі 282), надання витягів із реєстру платників єдиного податку (3 тисячі 567) і реєстрації платників єдиного податку (2 тисячі 993).
До слова, у приміщенні ЦОП Тернопільської ОДПІ працівники відділу реєстрації користувачів управління (центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України надають послуги із безкоштовної видачі посилених сертифікатів відкритих ключів електронного цифрового підпису для юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і звичайних громадян. Послугами підрозділу від початку року скористалися 7 тисяч 369 платників податків.
Фото із відкритих джерел
Довідка. У залі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ виділили окреме місце із надання електронного сервісу «Інспектор-он-лайн». Двічі на тиждень (у вівторок і четвер) проводять сеанси скайп-зв’язку із платниками податків – для консультацій. Загалом за дев’ять місяців 141 платник податків проконсультувався он-лайн.