Між політичними партіями та кандидатами розділили ефірний час для агітації
Перед позачерговими парламентськими виборами, які відбудуться 21 липня, політичні партії та кандидати у народні депутати проводять активну агітацію.
Саме тому Центральна виборча комісія розподілила ефірний час для проведення такої кампанії політпартіями на каналі Суспільного телебачення та Суспільного радіо. Відбудеться це коштом державного бюджету України. Ефірний час дадуть в два етапи: загальний обсяг якого по 60 хвилин, двома рівними частинами по 30 хвилин на Суспільному телебаченні та Суспільному радіо, повідомляє Детектор Медіа.
- Ефірний час для проведення передвиборної агітації політичними партіями, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в ЗБВО (загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі – ред.), а також кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в ОВО (одномандатних виборчих округах – ред.), на регіональних радіоканалах не надається, – зазначили в Комісії.
На засіданні ЦВК також відбулося жеребкування щодо черговості надання політичним партіям та кандидатам у народні депутати України, які зареєстровані в загальнодержавному багатомандатному виборчому окрузі, ефірного часу для проведення агітації.
Контент виготовлено у співпраці з Тернопільським прес-клубом за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.
Фото з допису