На «Урядовій гарячій лінії» тернополян вислухають навіть уночі
Сервісом «Урядова гаряча лінія» уже скористалися 9 платників з Тернопільщини.
Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.
Протягом перших двох місяців цього року на «Урядову гарячу лінію» від платників податків Тернопільщини надійшло 9 звернень, причому питання щодо оподаткування порушували у семи випадках, одне звернення стосувалося підприємницької діяльності, а ще одне - пенсійного забезпечення, - уточнили у податковій.
Усі звернення, які надійшли на адресу ГУ ДФС в області, фахівці оперативно розглянули і вирішили по суті.
Нагадаємо, сервіс «Урядова гаряча лінія» – це механізм для взаємодії Уряду із громадянами. Він дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які громадяни порушують у зверненнях, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади із урахуванням громадської думки.
Звернення приймають фахівці Урядового контактного центру, - пояснюють у податковій. – Причому роблять вони це за допомогою засобів телефонного і електронного зв’язку, а потім надсилають органам виконавчої влади, відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті або надання відповідних роз’яснень.
Додамо, «Урядова гаряча лінія» 15-45 працює цілодобово!
Фото із відкритих джерел