Невже дороги з Тернополя до Києва, Зарваниці та Почаєва таки оновлять?

Два масштабних інвестиційних проекти реконструкції найбільш навантажених трас та автошляхів до місць паломництва розробили на Тернопільщині.

Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила два масштабних інвестиційних проекти реконструкції найбільш навантажених трас та автошляхів до місць паломництва, повідомляється на сайті відомства.

На розгляді Міжвідомчої комісії з питань державних інвестицій перебувають проекти реконструкції доріг М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка, М-19 Доманове-Ковель-Чернівці-Тереблече, Н-18 Івано-Франківськ-Бучач-Тернопіль, Т-09-03 Галич-Городок, Т-20-06 Городище-Зарваниця-Бучач, Р-26 Острог-Кременець-Почаїв-Радивилів, Р-32 Кременець-Біла Церква-Ржищів, Р-43 (М-19)-Ланівці –(Р-32).

- З 2010 року капітальні видатки на автомобільні дороги практично на проводилися, лише виділялися субвенції з державного бюджету, – пояснює начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик. – Втім, це капля в морі, у порівнянні з тими коштами, які необхідно залучати на дороги. Міжремонтних термінів ніхто не дотримувався у зв’язку з відсутністю належного фінансування в попередні роки. В окремих випадках у нас капітальний ремонт по 33-35 років не проводився взагалі. Можна замінити верхній та нижній шар покриття, та поки ми не переробимо основу дороги – стояти вона не буде, - каже Богдан Юлик.

Загалом Служба пропонує залучити капітальні видатки держбюджету на реконструкцію 15 ділянок вищезгаданих доріг у межах Тернопільській області. Для цього дорожники розробили два інвестиційні проекти. В перший включено ремонт автошляхів до Почаївської Лаври, Зарваниці та Києва (через Ланівці). В другий, який спільно втілюватиметься Службами автомобільних доріг у Тернопільській, Львівській та Івано-Франківській областях, – міжнародного коридору Е-50 на території трьох західних областей. В межах Тернопільщини буде проведена реконструкція автомобільної дороги М-12 Стрий-Тернопіль-Кіровоград-Знам’янка по всій протяжності з заходу на схід, та проходитиме через міста Бережани, Козову, обхід Тернополя та Підволочиськ.

imgsmall02

Перший інвестпроект, який включає капітальний ремонт дороги з Тернополя до Києва, Зарваницького Марійського духовного центру та Почаївської лаври, вже отримав схвалення Укравтодору, отримано і перші висновки Мінекономрозвитку.

- Тернопільщина надзвичайно багата на християнські святині. На території нашої області знаходиться друга за величиною лавра в Україні та Марійський духовний центр. До них щороку з’їжджаються кілька мільйонів людей. Завдання Служби – забезпечити для громадян можливість безпечно та комфортно доїхати до храмів. Що ж до ремонту дороги на Київ, то їдучи автошляхами Р-32 і Р-43 водії «економлять» майже 60 км. А це час та паливо, – додає Богдан Юлик.

В напрямку Зарваниці в рамках інвестиційного проекту передбачено реконструкцію ділянок доріг загальною протяжністю орієнтовно 56,22 км. В напрямку Почаєва 13,51 км дороги. В напрямку Києва 15 км дороги. Другий інвестпроект – повна реконструкція дороги М-12. Вона повністю пересікає Тернопільську область з заходу на схід. Це також міжнародний коридор Е-50. На ньому значна інтенсивність руху, тому є  критична необхідність довести його до І категорії. Наразі траса майже по всій протяжності ІІ, а подекуди навіть ІІІ категорії. Це спільний інвестиційний проект Тернопільської, Львівської та Івано-Франківської областей, відповідальним виконавцем якого обрано Службу автомобільних доріг у Тернопільській області. Найближчим часом його розглядатиме Укравтодор.

На території Тернопільщини в рамках інвестпроекту проведуть реконструкцію 106,43 км дороги. Згідно з визначеною процедурою, відібрані Міжвідмочою комісією інвестиційні проекти подані в 2017 році почнуть реалізовувати з 2018 року. Орієнтовний термін виконання робіт – 3 роки.

Фото з відкритих джерел

ГрошіТернопільщинаТернопільдорогаТеренкапітальний ремонттрасаУкравтодорінвестиційний проект