Новий сервіс із 1 вересня спростив життя тернопільським підприємцям
Програмний інтерфейс (API) і клієнтське програмне забезпечення для використання у зовнішніх програмних продуктах банків та інших фінансових установ для відправки та приймання електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків через «Електронний кабінет» (Програмний модуль) створили у Державній фіскальній службі України.
Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.
Отже, починаючи із 1 вересня 2017 р. через взаємодію API «Електронного кабінету» і Програмного модуля забезпечують:
- завантаження файлів повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у національній та іноземній валютах; про відкриття/закриття рахунків платників податків у цінних паперах; про відкриття/закриття кореспондентських рахунків в установах банків, які формуються програмним забезпеченням фінансових установ;
- накладення на файл повідомлення електронних цифрових підписів (ЕЦП) відповідальних посадових осіб фінансових установ у встановленому порядку. Використовується ЕПЦ будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів;
- відправлення та приймання файлів повідомлень контролюючими органами;
- отримання квитанції про результати обробки переданого файлу (квитанції про одержання файлу повідомлень (перша квитанція); про прийняття до оброблення файлу повідомлень (друга квитанція)).
Фото із відкритих джерел
Довідка. Програмний модуль та Інструкція із його використання розміщені на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність»/Програмний модуль для формування та направлення повідомлень про відкриття/закриття рахунків.