Офіційне спростування компанією «Воля» наведеної у регіональних ЗМІ інформації 

«Воля» – провідний телекомунікаційний провайдер обурена неправдивою інформацією про компанію, яка була опублікована в деяких регіональних інтернет ЗМІ. Матеріал наповнений маніпуляціями, викривленими даними та неперевіреними фактами.

Оскільки ми не володіємо інформацією про номери договорів, які допомогли б нам ретельно розібратися в ситуації, відповідно не маємо можливості ідентифікувати співрозмовників автора, як абонентів компанії, тож і коментувати їхні твердження ми не можемо. На нашу думку, журналістка мала б переконатися, що герої її статті є абонентами компанії, щоб не поширювати чутки.

На жаль, жодного звернення журналіста до головного офісу, як зазначається в статті, ми не отримували, тому нас позбавили будь-якої можливості відповісти на запит та прокоментувати ситуацію.

Пропонуємо абонентам, у разі виникнення проблеми, звертатися напряму в компанію будь-яким, зручним для них способом. Всі онлайн-сервіси компанії доступні в повному обсязі, завдяки ним абонент може:

Контакт-центр компанії теж працює в звичайному режимі.

Хочемо зазначити, що Воля не є оператором супутникового телебачення і не надає вищезгаданих послуг у жодному місті своєї присутності. Цілком зрозуміло, що така проблема не могла виникнути у абонента Волі, отже очевидно, що ця інформація не відповідає дійсності.

Водночас, ми не заперечуємо вірогідності виникнення тимчасової черги у центрі обслуговування. Це пов’язано з певними обмеженнями, які прийняті у зв’язку з карантинними заходами в країні для забезпечення безпеки наших співробітників і відвідувачів. Згідно з якими, компанія має забезпечити наявність споживачів в торговельному приміщенні в кількості 1 особи на 10 м², тому одночасно в ЦПО знаходяться  лише три відвідувача. Задля того, щоб уникнути черг, кожен бажаючий має можливість попереднього запису на певний день і час.

Ми впевнені, що система інформування абонентів Волі не тільки відповідає всім вимогам законодавства, а й перевершує їх. Оповіщення абонентів про будь-які зміни у тарифах компанії відбувається по декількох каналах, у т.ч. через друковані ЗМІ, веб-сайт компанії і офіційну сторінку в Facebook, портал абонента, особисті текстові повідомлення або повідомлення електронної пошти, а також телефонні дзвінки.

Щоб не допустити виникнення заборгованості, нашим абонентам доступна безліч способів поповнення рахунку онлайн системи, платежі через інтернет-банкінг, вуличні термінали та інше. Абонент також може тимчасово призупинити користування послугами тут інструкція. Відновлення послуги станься автоматично через 30 днів. Продовжити призупинення можна відповідною заявою.

Ми цінуємо свою репутацію на ринку як сучасний, високоякісний і прозорий провайдер і тому закликаємо журналістів проводити ретельну перевірку фактів перед публікацією та утримуватися від використання непідтвердженої інформації. Натомість звертатися за коментарями на офіційні джерела компанії: сайт, фейсбук- сторінку, контакт-центр тощо.

Довідка:

ВОЛЯ - загальнонаціональний телекомунікаційний провайдер, що надає сучасні телекомунікаційні послуги в 35 містах і 19 регіонах України: аналогове, цифрове, HD і інтерактивне телебачення ВОЛЯ Smart HD, високошвидкісний доступ до Інтернет, а також хмарні рішення і послуги найбільшого в Україні дата-центру. Воля першою на ринку інтерактивного телебачення пропонує споживачам можливість обирати будь-який  тематичний пакет на свій смак.. Компанія успішно співпрацює як з провідними медіа групами України, так і зі світовими гігантами в області виробництва контенту - FOX, Discovery, AMC, Nat Geo, Disney. У партнерстві з каналами Футбол 1/Футбол 2 компанія отримала офіційний статус і права транслятора всіх матчів Ліги чемпіонів і Ліги Європи УЄФА сезонів 2018-2021 років. Серед акціонерів компанії: PROVIDENCE EQUITY PARTNERS, European Bank of Reconstruction and Development (ЄБРР), GOLDMAN SACHS, UBS AG, SIGMA BLEYSER.

ТернопільТеренВоляспростування