Що таке сторітелінг в Інстаграм і для чого він потрібний?
Сьогодні, 16 вересня, “Терен” поділиться секретом успішого сторітелігру в Інстаграмі та розповість для чого він потрібний.
Розпочнемо з початку, що ж таке сторітелінг? Сторітелінг – процес розповідання певної історії. Ключова відмінність сторітелінгу в соціальних мережах від фільмів, книг і статей – це формат коротких роликів до 15 секунд, під який необхідно підлаштуватися. Використовувати цей прийом можна в особистих і в комерційних акаунтах.
Сама історія створюється за всіма канонами драматургії. Спочатку треба визначити, про що хочете розповісти, для чого це робите і що буде головною інтригою. Головною метою можуть бути продажі продукту чи послуги або залучення аудиторії в акаунт.
Далі stories розбивається на основні частини: - Експозиція. Аудиторія занурюється в обставини, де відбудеться історія, задається якийсь бекграунд. - Інтрига (Inciting incident). Відправна точка, яка створює інтригу і спонукає людину зацікавитися тим, що буде відбуватися далі. - Посилення інтриги (Buildup). Історія розкривається, доповнюється. Інтрига підкріплюється фактами, аргументами, обставинами. - Кульмінація. Інтрига розкривається. - Спад. Додаткові коментарі, емоції та зворотний зв’язок. - Кінець.
Історія може укладатися в 15 секунд stories і розповідатися в один день, а може розтягнутися на тиждень або навіть місяць.
Задіюючи сторітелінг у вашому аккаунті, ви створюєте інтригу та автоматично «чіпляєте» глядача.
Фото з відкритих джерел