«Тепле Поділля»: що це таке і чому це точно зацікавить туристів (фоторепортаж)

Днями у Чорткові відбулась направду історична подія у сфері туризму  на Тернопільщині. Те, про що говорили і мріяли роками, нарешті, здійснилось. Туристичному кластеру «Тепле Поділля» – бути! Поки що шість громад разом із Тернопільської облдержадміністрацією підписали меморандум про створення туристичного кластеру, який охопить чи не весь південь області.

До урочистого підписання меморандуму (який, до слова, вперше підписували на планшеті стилусом, окрім паперового варіанту) долучились, окрім Чортківської громади, Борщівська, Скала-Подільська, Бучацька, Заліщицька, Більче-Золотецька та Мельнице-Подільська громади, а також Тернопільська ОДА. Із часом перелік громад, котрі мають що запропонувати туристам та хочуть стати частинкою «Теплого Поділля», збільшуватиметься.

Отож, що таке туристичний кластер і чому це потрібно громадам? Кластер – це концентрація на певній території підприємств індустрії туризму, які взаємодіють між собою задля створення туристичного продукту. Простими словами – це коли влада та бізнес докладають спільних зусиль, щоб зробити свої громади максимально туристично привабливими.

– Кожна із наших громад може похвалитись не однією туристичною атракцією. Наше завдання – об’єднати всі переваги півдня Тернопільщини у один туристичний продукт, який отримає назву «Тепле Поділля». Сформувавши декілька варіантів маршрутів, туристичні групи матимуть право вибору, а головне – все буде у комплексі! У Чорткові побачили щось одне, у Бучачі чи Скалі-Подільській – інше, але у будь-якому випадку ми затримуємо туриста не кілька годин у нашому краї, а на день чи навіть два-три, – зауважив голова Чортківської громади Володимир Шматько після підписання меморандуму. 

DSC_1620

DSC_1611

– Для створення дієвого туристичного кластеру потрібні чотири пункти: туристичні об’єкти (ресурси); доступність до них (логістика); інфраструктура; управління цим туристичним ресурсом (менеджмент, маркетинг). На щастя, все це у нас є! Я сьогодні дуже щасливий, що нам таки вдалось реанімувати ідею «Теплого Поділля», радий, що справа дійшла до підписання меморандуму, тож тепер попереду чимало роботи, – розповів один із ініціаторів створення «Теплого Поділля», координатор з розвитку мережі Greenways Сергій Підмогильний.

Після урочистої частини голови громад разом зі своїми командами та журналістами, котрі наважились доєднатись до кластеру «Тепле Поділля» вирушили по одному із ймовірних туристичних маршрутів, аби, так би мовити, побути у ролі туриста та на власному досвіді побачити, чого ще не вистачає.

Розпочався маршрут із оглядової екскурсії про Чортків від директора туристично-інформаційного центру Степана Гречківського із закладу «Panorama hill», де на Чортків відкривається неймовірний панорамний краєвид.

Далі ж маршрут пролягав через:

Це – лише один із багатьох ймовірних маршрутів, над яким працюватиме робоча група туристичного кластеру «Тепле Поділля». Благо південь Тернопільщини багатий на туристичні цікавинки, тож різноманіття маршрутів задовольнить навіть найбільш вибагливого туриста.

DSC_1645

DSC_1696

DSC_1717

DSC_1728

DSC_1739

DSC_1742

DSC_1772

DSC_1819

DSC_1840

DSC_1879

DSC_1884

DSC_1911

DSC_1944

DSC_1946

DSC_1954

Фото ЧМР

ФоторепортажТернопільщинаБучачЧортківтуризмБорщівТеренподорожіСкала - Подільськатуристичний кластер«Тепле Поділля»Язлівець