Тернопільщина: корупції у нас немає чи бояться повідомляти?
На антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» звернулися… лише троє платників Тернопільщини, повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.
Нагадаємо, сервіс «Пульс» приймає звернення громадян і суб’єктів господарювання (далі – заявники) щодо неправомірних дій і бездіяльності, можливі корупційні правопорушення у сфері службової діяльності з боку конкретних посадових осіб структурних підрозділів ДФС та її територіальних органів (далі – інформація).
- Із початку року на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» від платників податків Тернопільської області надійшло три звернення, - констатують у податковій. - Переважно платники порушували питання щодо роботи центрів обслуговування платників податків і надання адмінпослуг.
Усі звернення оперативно розглянуті у встановлений термін і вирішені по суті, наголосили у податковій.
- При наданні інформації бажано назвати своє прізвище, ім’я, по батькові (найменування підприємства, установи, організації, суб’єкта господарювання), контактний телефон, місце проживання/реєстрації, а також прізвище, ім’я, по батькові і посаду працівника органу ДФС, із яким пов’язана подія, дату, місце і суть події, конкретні обставини, зауваження, прохання чи вимоги, - пояснили у податковій. - Якщо заявник не бажає називати свої реальні дані, інформацію реєструють як анонімну.
При зверненні представника заявника обов’язково треба надати відомості щодо його повноважень здійснювати представництво законних інтересів і ведення справ заявника, пов’язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності.
- Якщо представник заявника не надає такі дані, інформацію на сервіс «Пульс» не приймуть, - уточнили у податковій. - Про результати розгляду інформації клієнтів повідомляють невідкладно або протягом 3-х робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання можуть подовжити.
До речі, не повідомляють заявникам результати розгляду анонімної інформації і повідомлень про наявність на офіційному веб-порталі/субсайтах ДФС недостовірної/застарілої інформації; методологічних чи технічних проблем у роботі електронних сервісів чи систем; відомості що надходять до ІДД ДФС електронною поштою щодо мінімізації сплати податків, зборів, митних платежів та ЄВ.
Фото із відкритих джерел
Довідка. Заявники можуть надати Інформацію за номером телефону 0-800-501-007, обравши на інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «4», і на електронну пошту idd@sfs.gov.ua. Інформацію там приймають цілодобово!