Тернопільські педагоги ознайомились із методами оцінювання в іноземних країнах

Тернопільські вчителі запозичили фінський досвід у системі оцінювання учнів. Такому вони навчались на тренінгу «Локалізація освітньої програми і практики оцінювання у школі (5-6 класи) на основі фінського досвіду».

Педагоги на практиці опанували сучасні методи, технології та форми формувального оцінювання  навчальних досягнень. Вони розглядали різницю оцінювання фінської та української освіти та обговорювали результати. Також ознайомились із культурою іноземної країни.

У ході виконання практичної роботи «Компетентність учителя з оцінювання» учасники визначали характеристики, пов’язані з власною філософією оцінювання, що дало можливість кожному учителю переглянути та переосмислити мету, цілі, принципи та завдання оцінювання; сприяло  виробленню обґрунтованих висновків у визначенні сильних сторін в оцінюванні результатів навчальної діяльності школярів, йдеться у дописі.

Завдяки тренінгу, учителі побачили альтернативні способи демонстрації навичок учнів, документування оцінювання навчання.

Фото з відкритих джерел

ТернопільТеренучнітренінгпедагогидосвідпрактикакраїнаоцінюванняіноземна