Тернопільські підприємці нарікали на подання податкової звітності

На сервіс «Пульс», створений Державною фіскальною службою (ДФС), звернулися 11 платників із Тернопільщини.

Про це повідомили у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.

Найчастіше платники порушували питання щодо подання податкової звітності і реєстрації податкових накладних (4 звернення), роботи органів ДФС (4), бюджетного відшкодування ПДВ (1), системи електронного адміністрування ПДВ (1) і затримки митного оформлення (1), - перелічують у податковій.

Усі звернення оперативно розглянули у встановлений термін і вирішили по суті, запевнили фахівці.

Нагадуємо, сервіс «Пульс» ДФС України – це цілодобова «гаряча лінія» за номером 044-284-00-07. На неї платники податків можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, про можливі корупційні дії з їхнього боку, а також проблеми, які виникають під час здійснення митного контролю і митного оформлення товарів та транспортних засобів, що переміщуються через митний кордон України. Про результати розгляду інформації клієнтів повідомляють у режимі зворотного зв’язку, повідомили у податковій.

Фото із відкритих джерел

податковаТернопільщинасервісДФСТеренскарга«Пульс»