Тернопільські учні можуть позбутись нудного читання текстів іноземними мовами

Процес читання для тернопільських школярів може стати насправді захоплюючим. Для цього пропонують користуватись прийомами для читання, які передбачають не лише читання і переклад тексту. Це також асоціації нових слів та вимальовування образів тексту.

Підхід до читання для шкіл Тернопільщини пропонує волонтер Корпусу Миру (США) Тод Гейбл. Це груповий метод, де серед учнів виділяють читача (reader), перекладача (translator), відкривача нових слів (word wizard), ілюстратора (illustrator).

Якщо перші дві ролі зрозумілі, то відкривач шукає і перекладає нові слова, а ілюстратор підсумовує текст у малюнку.

Якщо робота відбувається із студентами із рівнем володіння мовою Advanced, то ще може буде роль інтерв’ювера та майстра граматики.

Для практикування такого методу читання пропонують обирати тексти на сайті NEWSELA.

Screenshot_5

Screenshot_6

Фото з архіву Тода Гейбла

Тернопільбатьки і дітиосвіташколаТеренКорпус Мируіноземна моваТод Гейбл