Тернополянам на замітку: що таке таргетована реклама в Інстаграм
Минулого тижня «Терен» розповідав про платний метод просування в інстаграм, а саме рекламу у блогерів. Сьогодні ж, 30 вересня, ми поговоримо про таргетовану рекламу.
Що ж таке таргетована реклама?
Це рекламі оголошення, яку ви можете спрямувати на аудиторію, яка буде зацікавлена в вашому продукті, послузі, або у вас, як у конкретній особі. Таргетована реклама працює на основі даний, які Facebook отримує під ччас відстеження активності користувачів у мережі, історію пошуку і персональну інформацію з профілів (Instagram, Facebook). Вона дозволяє сфокусуватися на аудиторії з конкретними інтересами та уподобаннями. Такий вид реклами дозволяє оптимізувати рекламний бюджет, скоротити витрати і підвищити ефективність кампанії.
Поговоримо про переваги таргетованої реклами
Робота з цільовою аудиторією. Завдяки можливості задати чіткі параметри користувачів, яких може зацікавити пропозиція або продукт, рекламні оголошення будуть показані чітко певній аудиторії потенційних покупців. Динамічність та аналії. Таргетована реклама досить динамічна і дозволяє вносити зміни в налаштування кампанії, оптимізувати результати і тестувати нові оголошення або продукти. А біснес менеджер (рекламний кабінет) має чимало інструментів для аналізу реклами. Можливість просування товарів і послуг без сайту. Не всі представники малого бізнесу готові вкласти гроші у створення сайту. Офіційної сторінки бренду в соціальних мережах, в даному випадку буде достатньо для запуску рекламної кампанії. Доступна вартість у порівнянні з традиційними видами реклами. Не дивлячись на те, що ціни на рекламу в Інтернеті і соціальних мережах ростуть, вартість просування за допомогою таргетованої реклами залишається економічно вигідною. А головне — дозволяє стартувати буквально з $1 бюджету. Потрібно розуміти, що 1 долар не принесе вам результату, а ось починаючи із 3 доларів в день вже можна побачити результат.
І трохи про недоліки
Ви повинні знати, хто ваша цільова аудиторія. Ви повинні вміти намалювати «портрет покупця» та знати «болі» свого клієнта. Вам потрібно вміти створювати рекламні креативи або ж наймати дизайнера. Ви повині тестувати рекламу та аудиторії, але знайти ту, яка вам буде приносити результати. І часто на тести доводиться витрачати від 50 доларів. Реклама здатна вигоряти (набридати, якщо простішими словами) вам потрібно її періодично змінювати. Таргетовану рекламу потрібно вміти налаштовувати. Адже, якщо це зробити не правильно, то можна «злити» бюджет. Також можна користуватись послугами спеціалістів, але й оплата праці хорошого таргетолога розпочинається від 300 доларів. Вартість «кліку» або «конверсії» збільшується з кожним роком в рази. Це спричинено конкуренцією, яка щороку зростає на просторах інтернету.
Фото з відкритих джерел