Тернополянам на замітку: висновки онлайн-навчання

Карантин закінчиться, учні підуть знову школу. Вже зараз тернополяни, спостерігаючи за дистанційним навчанням, роблять певні висновки. Багато з батьків задоволені процесом онлайн-освіти.

Так у групі «Батьки SOS» пишуть про позитиви такої форми навчання:

- шкільна форма чи дрескод жодним чином не впливає на освітній процес;

- щоденник нікому не потрібний, (отой фірмовий з лого школи за 40 чи 60 грн просто в піч);

- не варто було забороняти ґаджети, вчасно б освоїли разом з дітьми було б легше зараз;

- школа існує без фонду школи чи фонду класу;

-школа може існувати без методистів, відділів освіти, конкурсів, нікому не потрібних виховних заходів;

- вчитель не завжди правий і має право на помилку з цього пункту випливає, що учень теж має право на помилку;

- життя триває без батьківських зборів;

- навчання існує без зборів коштів;

- додаткові друковані зошити зло;

- окрім шкільних підручників є Інтернет, і там стільки якісного і безкоштовного контенту. А вчителі тепер це знають;

- шкільну програму можна збалансувати;

- вчить самі своїх дітей вже не аргумент, бо вчимо.

Висловлює захоплення онлайн-навчанням тернопільська психологиня Марина Орап.

– Те, як за якісь пару днів-тижнів наші героїчні вчителі примудрились абсолютно з нуля запустити справді дистанційне, і справді навчання – це викликає саме захоплення, пише вона. – Спостерігаючи, як моя дитина готує презентації, записує відео з відповідями, надсилає виконані вправи і задачі, спілкується в чаті англійською, робить тести, при цьому дотримуючись перерв і режиму роботи з комп’ютером, я, розуміючи скільки за цим стоїть вчительської (в даному випадку аврально-нічної) праці, тихо дивуюсь. А ще більше шалію, коли дитина зачитує коментарі, які надсилають вчителі разом з результатами, розуміючи, скільки це потребує часу. Тому захоплення – це якраз те, що точно відображає мою вдячність нашим творчим і відданим своєму покликанню вчителям.

Звісно, дистанційне навчання не замінює живого освітнього процесу, коли діти перебувають у русі та взаємодії. В умовах карантину їм важче концентруватись, тому батькам потрібно докладати більше зусиль, аби мотивувати дітей на навчання. Також недоліком є те, що деякі вчителі не відчувають навантаження такого навчання і задають забагато завдань для самостійного опрацювання.

Щоправда онлайн-режим навчання не всім до вподоби. Чому критикують «Всеукраїнську школу онлайн», читайте за посиланням.

Фото з відкритих джерел

ТернопільосвітаТеренкарантинвисновкионлайн-навчання