Тернополянам стане легше отримати безоплатну правову допомогу

Збирати довідки для підтвердження права на безоплатну вторинну правову допомогу не доведеться тернополянам найближчим часом. Відбувся дуже важливий крок для системи БПД, який прорве паперову тяганину та приведе до спрощення доступу до правової допомоги. Опубліковані Порядки обміну інформацією між Пенсійним фондом України, Державною податковою службою України та центрами з надання БВПД.

Координаційний центр з надання правової допомоги та Міністерство юстиції України  розробили два нормативно-правові акти. Це Порядок подання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування центрам з надання безоплатної вторинної правової допомоги та Порядок подання Державною податковою службою України інформації з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про доходи фізичних осіб на запити центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Після технічного впровадження цих Порядків людям не потрібно буде самостійно збирати довідки з Пенсійного фонду та з Державної податкової служби. Так, Пенсійний фонд надаватиме на запит центрів інформацію про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення, допомогу, компенсацію), на яку нараховано і з якої сплачено страхові внески, розмір призначених пенсій щодо осіб, які звернулись за отриманням БВПД. Державна податкова служба надаватиме на запит центрів інформацію про доходи осіб, які звертаються за отриманням БВПД.

Фото з відкритих джерел

ТернопільТеренБПДпартнерські новиниспрощення доступу до правової допомоги