Без проблем: тернополянам вносять ідентифікаційний код просто в паспорт

Втратили реєстраційний номер облікової картки платника податків і на додачу – ще й паспорт? Треба правильно підготувати документи, щоб отримати ці документи повторно.

Таку пораду читачам «Терену» надали у Відділі організації роботи Головного управління Державної фіскальної служби (ГУ ДФС) в області.

Нагадаємо, відповідно до п. 70.9 ст. 70 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків (далі – Державний реєстр), крім осіб, які через релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті.

У такому документі тепер без проблем зазначають реєстраційний номер облікової картки платника податків, - кажуть у податковій. – Або ідентифікаційний код, як кажуть у народі.

Форму документа і порядок його видачі визначили Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, затвердженим наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.12.2013 р. за №779 (далі – Положення).

Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, фізична особа пред’являє документ, що посвідчує особу, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт), - уточнили фахівці. - Замість втраченого або викраденого документа (у т. ч. - паспорта громадянина України) оформляють і видають новий документ.

Фізичні особи-платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну відомостей, які вносять до облікових даних платника податків протягом місяця із дня виникнення таких змін шляхом подання заяви про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР. Таким чином, при втраті документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі із одночасною втратою паспорта громадянина України, фізичній особі для отримання такого документа необхідно: - отримати в установленому порядку новий паспорт громадянина України, замість втраченого або викраденого; - звернутися до контролюючого органу за місцем проживання або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування та пред’явити новий паспорт; - при необхідності подати заяву про внесення змін до Державного реєстру за формою №5ДР.

Фото із відкритих джерел

податковаТернопільщинаДФСТеренпаспортвідновити