Тернополяни – в пошуку «інвайтів» до нової соціальної мережі
Понад 5 млн користувачів зареєструвались впродовж останніх тижнів у новій соціальній мережі Clubhouse. Її «фішка» полягає в тому, що потрапити до мережі можна, лише маючи спеціальні запрошення – інвайти. Clubhouse встиг наробити чимало ажіотажу і серед тернополян.
З цікавого:
- це соцмережа, яка повністю побудована на голосових повідомленнях;
- є можливість створювати конференції-кімнати для спікерів, щоб висловитися, ти маєш «підняти руку»;
- обмежений доступ через інвайти (запрошення), кожен новий користувач має два інвайти;
- скачати Clubhouse можна поки тільки на Iphone. Хоча нині вже найняли спеціаліста для розробки додатку і для Android;
- у Clubhouse вже доволі багато знаменитостей: Джаред Лето, Опра Вінфрі, Ілон Маск.
Тернополяни, не бажаючи залишатись осторонь нової соціальної мережі, теж розпочали полювання за інвайтами.
Фото з відкритих джерел