Тернополяни знайшли приклад хорошої комунікації у час паніки

Інформацію авіаліній про те, що зробили для безпеки подальших рейсів після польоту з евакуйованими із Уханю, тернополяни ставлять в приклад хорошої комунікації під час паніки. Зокрема, SkyUp Airlines детально розписали вжиті ними санітарно-епідеміологічні та технічні заходи з повної дезінфекції.

А що так можна було? Виходить, що так, звертає увагу тернопільський маркетолог Діана Малолєткіна. І це хороший урок для нас всіх з приводу правильної комунікації.

Відповіді на запитання щодо дезінфекції літака SkyUp Airlines після Уханя можна знайти на skyup.aero.

Загалом, увагу звертають і на те, що в аеропортах країни мали б розробити обмежувальні заходи для усіх громадян з Китаю та інших країн, де зафіксовані випадки захворювання на коронавірусу. Бо в наших аеропортах, окрім цієї сотні евакуйованих людей, швидше всього зустрічають десятки китайців, які прилітають та відлітають без жодних профілактичних заходів.

Фото nationalcorps.org

тернополяниТеренавіалініїкоронавірусприклад комунікації