У тернопільських туристів з'явився віртуальний рятувальник
Українська асоціація туристичних агентств (УАТА) запустила в Facebook Messenger і Telegram бота-рятувальника.
Новий бот-помічник володіє інформацією щодо основних проблемних питань у туризмі: незаселення, затримки і скасування рейсів, проблеми з трансфером тощо, повідомляє портал.
У чаті використовуються закриті питання і турист повинен проходити через певну гілку алгоритму, але в підсумку він отримує грамотні й корисні поради.
"Це некомерційний проект. Ми робили тренінги щодо ботів у туризмі, і нам самим захотілося створити в цій сфері щось корисне. Мені здається, вийшло непогано. Але ми будемо й надалі допрацьовувати систему в усіх корисних для туристів і менеджерів напрямках", - зазначив президент УАТА Антон Рудич.
Поки що бот безіменний. УАТА оголосила конкурс, і два призи буде вручено за найкращі ім'я та образ для бота-рятувальника туристів.
"Зараз бот діє на платформах FB Messenger і Telegram. Він добре розбирається в авіаційних нюансах, пов'язаних із затримками/відмінами рейсів або відмовами в посадці. Ми плануємо доповнити сценарій діями у разі настання страхового випадку, а також під час різних проблем з наземним обслуговуванням. Чат-бот безкоштовний для туристів і будь-який турагент може давати на нього посилання", - підкреслив виконавчий директор УАТА Павло Григораш.