У Тернополі вирішили перестрахуватися на випадок локдауну (фото)
На фінансову підтримку тернопільських підприємців із місцевого бюджету виділили 4 млн грн. Ці кошти передбачили на випадок оголошення локдауну.
Відповідне рішення ухвалили на 5-й сесії міської ради сьогодні, 23 квітня. Нагадаємо, загалом у порядку денному було 280 питань. Більшість – так звані земельні, причому левова частка таких пунктів стосувалася ділянок у селах, що входять до нашої громади. Не обійшлося також без політичних звернень і питання, що стосувалося втілення цифрових новацій у громаді.
Питання про внесення змін до «Програми розвитку малого і середнього підприємництва на 2021-2022 рр.» представила депутатам начальниця відділу економічного розвитку і промисловості міського управління економіки, промисловості та праці Романа Салаш.
– Кошти виділяються для того, щоб у разі запровадження локдауну чи «червоного» рівня епіднебезпеки, ми могли фінансово підтримати тернопільських підприємців, які будуть змушені припинити свою господарську діяльність, відповідно до законодавства, – каже чиновниця. – Прошу депутатів підтримати це рішення.
«За» проголосували 39 політиків. Жоден із присутніх не висловився «проти». Зауважу, це рішення прийняли, враховуючи висновки постійних комісій міської ради з питань економіки, промисловості, транспорту і зв’язку, контролю за використанням комунального майна, зовнішніх зв’язків, підприємницької діяльності, захисту прав споживачів та туризму, з питань бюджету та фінансів (голова – Ольга Шахін).
До слова, на сесії також доповідав головний архітектор Тернополя Василь Бесага. Він представляв питання «Про внесення змін до Програми оновлення, актуалізації містобудівної, топографо-геодезичної документації та впровадження геоінформаційної системи ведення містобудівного кадастру на 2019-2021 рр.». Його відразу підтримали 39 депутатів. Така ж кількість політиків без обговорення проголосувала «за» пункт, що стосувався внесення змін до Положення про інформаційну систему «Реєстр Тернопільської міської територіальної громади» та викладення його у новій редакції (доповідав – начальник Управління державної реєстрації Василь Франків).
Фото авторки та із трансляції засідання на сторінці Тернопільської міської ради у соціальній мережі «Фейсбук»